Prince of Wales

Fundația Prince of Wales România (PWFR) Politica de confidentialitate

Cine suntem noi

Când ne referim la “Fundația” în această politică, înțelegem Fundația Prince of Wales România (PWFR) sau Fundația Printul de Tara Galilor, înregistrată la Ministerul Justiției din România; numarul de inregistrare 140254/3 decembrie 2014 si numarul de inmatriculare al organizatiei PJ1 / 2015. Adresa sediului Fundatiei este Strada Principala nr 163, satul Viscri, comuna Bunești, Judetul Brasov – ROMANIA. Alte detalii sunt disponibile la www. printuldewales.org. Fundația este un prelucrător de date în sensul Regulamentului general privind protecția datelor (GDPR) (UE) 2016/679.   Relația noastră cu susținătorii noștri și cu publicul larg este de o importanță majoră pentru Fundație. Această politică, împreună cu alte notificări furnizate ocazionale (de exemplu, pe formularele de colectare, comunicările cu dvs. sau pe acest site web), stabilesc baza pe care datele personale pe care le colectăm de la dvs. sau pe care ni le furnizați fi prelucrate de noi (fie prin accesul dvs. la acest site web sau altfel). Rețeaua noastră de caritate Fundația lucrează (și poate periodic să împărtășească informații) cu Fundația Caritabilă de la Prince of Wales (PWCF) din Marea Britanie (societatea-mamă) și filialele sale. Detalii suplimentare despre entitățile din cadrul grupului PWCF sunt disponibile la http://www.princeofwalescharitablefoundation.org.uk/about-us/subsidiaries-and-programs. Mai mult decât atât, Fundația poate lucra din când în când cu informații și poate împărtăși informații cu organizațiile de caritate din Prince of Wales https://www.princeofwales.gov.uk/prince-waless-charities. Toate aceste organizații sunt denumite împreună “Caritate” . Fiecare organizație de caritate este un prelucrător de date în sine, separat de Fundație. Relația dintre fundație și organizațiile caritabile presupune un grad limitat de schimburi de informații relevante și proporționale, realizate în interesele legitime atât ale Fundației, cât și ale organizațiilor caritabile în sprijinirea obiectivelor lor individuale și colective, precum și în interesele legitime ale susținători, după cum se explică mai jos.

Protecția datelor

 

Ne angajăm să ne asigurăm că comunicările noastre cu dvs. sunt sigure, proporționale și vizate. Toate datele cu caracter personal sunt păstrate și prelucrate în conformitate cu politicile proprii ale Fundației, Regulamentul general privind protecția datelor. Politica noastră este că personalul care gestionează datele cu caracter personal a primit instruire relevantă privind protecția datelor. Orice date personale pe care le deținem asupra membrilor publicului sunt în general păstrate pe CRM securizată a Fundației sau, uneori, pe suport de hârtie în sălile securizate sau în sistemele de depozitare și sunt accesate numai de personal autorizat. Cele mai multe informații pe care le deținem vor fi obținute direct de la dvs., cu unele din sursele disponibile publicului, cum ar fi cele menționate mai jos. Datele personale deținute și prelucrate de către Fundație pot include: Informațiile de contact, cum ar fi: • Detaliile dvs. de contact • Preferințele dvs. de comunicare • Înregistrări ale comunicărilor și interacțiunilor pe care le-am avut cu dvs. • detalii biografice Informații despre solicitanții și beneficiarii programului de finanțare sau de formare, cum ar fi: • Numele și detaliile de contact • Toate informațiile personale pe care le includeți în aplicația dvs. • Dacă reușiți, detalii despre modul în care ați utilizat grantul • Imagini ale dvs. Vă rugăm să rețineți că vom folosi și vom publica numai informațiile despre studiile de caz și imaginile dvs. cu acordul dvs. Atunci când este relevant, de exemplu, în evidența donatorilor și potențialilor donatori, Fundația poate obține informații biografice, cum ar fi: • Numele, sexul și data nașterii • Detaliile familiei și partenerului / partenerului • Activitățile dvs. profesionale și ocuparea forței de muncă • Informații pe care le-ați public în mod public pe social media • interesele dvs. caritabile și filantropice Informațiile financiare, cum ar fi: • Informații financiare necesare pentru a procesa orice donație făcută, inclusiv statutul de ajutor cadou • Istoricul donației cu noi (pe care trebuie să-l păstrăm timp de 7 ani) • Detalii despre cumpărările de la noi, de ex. rezervări de camere sau bilete la eveniment. • Donații făcute cu alte organizații, în special cu organizațiile de caritate • Evaluarea capacității dvs. de a face donații. Rețineți că în baza noastră de date nu stocăm niciun card de credit / debit. PWFR și alți parteneri sau colaboratori pot stoca datele dvs. într-un sistem online cu acces în cloud. Aceste date nu vor fi distribuite nimănui. Datele vor fi utilizate intern pentru a facilita mai ușor accesul la rezervări și pentru a organiza evenimente. Toate programele folosite sunt încercate și testate și oferă securitate internă. Serverele interne și toate celelalte aplicații sau site-uri externe vor trata datele dvs. anonim și vor fi criptate și toate persoanele cu acces la informațiile respective vor fi instruite. Putem utiliza agenții de date externe pentru a ne asigura că datele noastre de contact pentru dvs. sunt actualizate, permițându-ne să continuăm să comunicăm cu dvs. în conformitate cu preferințele existente. Dacă nu doriți ca Fundația să facă acest lucru vă rugăm să contactați Directorul Executiv, Fundația Prince of Wales România, Clarence House, St James, Londra SW1A 1BA sau contactpwcf.royal.uk

 

Utilizăm aceste date pentru: • A vă oferi informații despre activitatea și activitățile Fundației. Acestea ar putea include trimiterea de publicații, buletine de știri electronice, invitații la evenimente și detalii despre oportunitățile de voluntariat. • Realizarea cercetării donatorilor pentru a înțelege mai bine susținătorii noștri, pentru a informa strategia noastră de strângere de fonduri și pentru a viza comunicările noastre mai eficient și mai adecvat. • Împărtășiți informații în cadrul grupului Caritate pentru a vă asigura că orice abordare a donatorilor este tratată sensibil și proporțional și pentru a împiedica aceiași donatori să primească simultan mai multe abordări de la diferiți membri ai organizațiilor de caritate. • Menținerea evidenței interne, inclusiv gestionarea oricărui feedback sau reclamații. • scopuri administrative, de ex. cu privire la o donatie pe care ati facut-o sau la un eveniment la care v-ati inregistrat sau la care a participat, inclusiv siguranta pentru acel eveniment. • Promovarea obiectivelor noastre caritabile, inclusiv solicitarea de a vă dona sau de a ne ajuta în alt mod să strângem fonduri, dar întotdeauna în conformitate cu cele mai bune practici de strângere de fonduri. • Pentru a vă asigura că modurile în care comunicăm cu dvs. nu sunt în contradicție cu preferințele canalului dvs. de comunicare alese (de exemplu, prin poștă, telefon sau mijloace electronice). Instrumentele electronice pot fi utilizate pentru a monitoriza impactul comunicărilor Fundației, cum ar fi utilizarea urmăririi prin e-mail pentru a înregistra când a fost deschis un e-mail pe care vi l-am trimis. Datele dvs. și terțe părți Dacă interacționați cu Fundația printr-o terță parte (de exemplu, efectuând o rezervare de cameră prin intermediul booking.com (Green Valley), atunci putem obține informații despre dvs. de la acea terță parte, dar numai dacă ați dat consimțământul dvs. explicit pentru respectiva terță parte petrecerea partajării informațiilor. Datele nu vor fi divulgate altor organizații externe decât cele care acționează ca agenți ai Fundației sau furnizorilor care gestionează (de exemplu) liste de invitați pentru evenimente; cu gospodăria regală unde are nevoie de acces la liste de oaspeți relevante; cu agenții relevante, cum ar fi poliția sau serviciile de securitate pentru a asigura screening-ul și siguranța la evenimente; cu directorul sau cu un invitat special la un anumit eveniment care va fi implicat în mulțumirea susținătorului; sau cu organizațiile de caritate cu care Fundația are o politică de partajare a datelor. Fundația nu vinde niciunul dintre datele sale unor organizații terțe. Atunci când angajăm terțe părți în prelucrarea datelor cu caracter personal în numele nostru, acestea fac acest lucru pe baza unor instrucțiuni scrise, sunt obligate să păstreze confidențialitatea și sunt obligate să pună în aplicare măsuri tehnice și organizatorice adecvate pentru a asigura securitatea datelor. Este posibil să ne împărtășim anumite informații la autoritățile competente, la cerere, de exemplu, Comisia de caritate sau la HM Revenue and Customs în legătură cu orice reclamații privind ajutorul de cadouri. Utilizarea informațiilor disponibile publicului pentru profilare, cercetare și due diligence Pentru a ne asigura că înțelegem dvs. și interesele dvs. filantropice și că identificăm noi perspective de interes pentru obiectivele noastre caritabile, putem folosi informații suplimentare, dacă sunt disponibile din surse externe, pentru a ne îmbunătăți înțelegerea. Aceasta va fi o combinație de informații accesibile publicului, de exemplu, provenind de la motoarele de căutare, resursele companiilor și mass-media; informații de la consultanți terți, intermediari, contacte și baze de date mutuale; și ceea ce ne-ați furnizat, cum ar fi donații anterioare și informații despre carieră. De asemenea, putem utiliza date de pe site-uri de social media cum ar fi LinkedIn, Facebook și Twitter, în funcție de setările dvs. de confidențialitate și / sau de interacțiunile cu Fundația sau alte organizații caritabile.

Rețineți, însă, că înainte de a căuta sau de a accepta donații majore, suntem obligați, conform legii și în conformitate cu buna guvernare și menținerea bunei reputații, să realizăm un anumit nivel de diligență, inclusiv examinarea datelor personale cu caracter personal referitoare la expunerea politică, condamnările penale și infracțiunile . Minimele diligențe se desfășoară în conformitate cu politica de acceptare a cadourilor de către Fundație.

Cât păstrăm informațiile dvs.?

Păstrăm informațiile în conformitate cu politica noastră de păstrare. Datorită activităților variate pe care le întreprindem, putem păstra informațiile dvs. pentru diferite perioade de timp, în funcție de motivul procesării acestora. De asemenea, suntem obligați de cerințele legale să păstrăm anumite informații pentru perioade stabilite. Suntem obligați prin lege să le arhivem pentru anumite perioade fixe de timp. De exemplu, potrivit legislației fiscale, trebuie să păstrăm informații contabile despre donații pentru cel puțin 5 ani fiscali în România și 7 ani fiscali în Marea Britanie.

Securitate

Fundația se angajează să dețină aceste date în siguranță, atât în ​​sistemele sale electronice, cât și în protocoalele de personal, și să le trateze cu sensibilitate. Datele vor fi păstrate numai atâta timp cât este necesar pentru scopurile de mai sus și nu este în prezent deținut sau împărțit în afara SEE. Adresele IP și modulele cookie Duri

 

În cazul utilizării site-ului, putem colecta informații despre computerul dvs., inclusiv despre adresa IP, sistemul de operare și tipurile de browser, pentru administrarea sistemului și pentru a raporta informații agregate terților (inclusiv organizațiilor conectate cu Fundația). Acestea sunt date statistice despre acțiunile și modelele de navigare ale utilizatorilor noștri și nu identifică nici un individ. Din același motiv, este posibil să obținem informații despre utilizarea generală a Internetului utilizând un fișier cookie stocat pe hard diskul computerului. Cookie-urile conțin informații care sunt transferate pe unitatea hard disk a computerului. Acestea ne ajută să îmbunătățim site-ul și să oferim un serviciu mai bun și mai personalizat. Pentru mai multe informații despre modulele cookie, vizitați www.allaboutcookies.org.

Puteți refuza acceptarea cookie-urilor prin activarea setării din browser, ceea ce vă permite să refuzați setarea cookie-urilor. Cu toate acestea, dacă selectați această setare, este posibil să nu puteți accesa anumite părți ale site-ului. Cu excepția cazului în care ați ajustat setarea browserului astfel încât acesta să refuze cookie-urile, sistemul nostru va emite cookie-uri atunci când vă conectați la site. Nu conectăm adresele IP la nimic identificabil personal. Aceasta înseamnă că în timp ce sesiunea dvs. de utilizator va fi înregistrată, veți rămâne anonim pentru noi.

Drepturile tale de informare

 

În calitate de persoană vizată, aveți mai multe drepturi.

Puteți să:

  • accesați și obțineți o copie a datelor la cerere;
  • cereți-ne să modificăm datele incorecte sau incomplete;
  • cereți-ne să ștergeți sau să opriți prelucrarea datelor dvs., în scopuri de strângere de fonduri (cu excepția cazului în care este necesar pentru a menține liste de suprimare).
  • Să luați act de prelucrarea datelor dvs. în care ne bazăm pe interesele noastre legitime ca temei legal pentru procesare
  • solicitați o copie a datelor pe care ni le-ați furnizat într-un format convenit, astfel încât să le puteți reutiliza sau să le transferați altui controlor de date, dacă doriți;
  • Întrebați-ne dacă folosim decizii sau profiluri automate atunci când procesăm datele.

 

Rețineți că niciunul dintre aceste drepturi nu este absolut și ne rezervăm dreptul de a refuza cererea dvs. în cazul în care se aplică excepții.

Informații de contact și sfaturi suplimentare

Vă rugăm să contactați directorul executiv al Fundației Prince of Wales România, Clarence House, St James, Londra, SW1A 1BA sau email contactpwcf@royal.uk pentru orice solicitare sau întrebări conexe.

Dacă aveți îngrijorări cu privire la utilizarea datelor dvs. personale, Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal este organismul capabil să supravegheze aceste drepturi de informare în România. Ei pot fi contactați prin intermediul site-ului lor web la www.dataprotection.ro

Este posibil să modificăm din când în când această politică de confidențialitate. Orice modificări semnificative ale acestei politici sau ale modului în care tratăm datele dvs. vor fi comunicate prin intermediul site-ului web al Fundațiilor sau prin contactarea directă prin cele mai adecvate mijloace.

Actualizat la 12 iulie 2018